Ut med det gamla, in med det nya...
Publicerad:

1 maj, en perfekt dag att rensa garderoben på. Jag sorterar min garderob 2 ggr per år, en gång på hösten och en gång på våren. Idag var det äntligen dax att slänga ut de svarta, stickade, långärmade, tråkiga tröjorna. När jag hade hängt in alla mina vårkläder i garderoben, insåg jag snabbt att jag har för lite vår och sommarkläder. Jag hade nämligen 15 st tomma galjar över...

Nu har jag precis skickat iväg en beställning från Halens och längtar efter att få fylla min garderob med ljusa, färgglada, lätta sommarkläder! :-)

Shorts Sko
Några av de kläder och skor som kommer hänga i min nystädade garderob om ett par veckor! Allt från Halens

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: