Varning för blodiga bilder!
Publicerad:

Sedan jag skaffade konstmaterial på mina naglar så har jag aldrig slagit av en nagel. Jag har haft någon liten spricka i nageln och jag har slagit sönder materialet ibland, men aldrig så det har känts... Alldeles nyss när jag skulle kasta in tvätten i tvättmaskinen, så hände det. Jag körde in pekfingernageln riktigt hårt i kanten. Vad tror Ni hände? Mmm, just det...
Som tur är har jag en galet hög smärtgräns, så det kändes knappt.

Jag vet att många hatar bilder av trasiga naglar och just därför väljer jag att lägga ut bilder på min blodiga nagel (hehehe, så ond är jag ibland)


Dagens Lyxproblem- en trasig nagel. Som sagt, det ser mycket värre ut än vad det är!

    Taggar:


   julia

Aj! :( Var det din riktiga nagel isf har du fina naglar!! :)


2011-03-29 / 18:31:17
Blogg: http://wakati.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: