Klädbytardag med Vänner!
Publicerad:

Tjejkväll ikväll. Äntligen, som jag har längtat... Prat, glass och skratt.... och klädbyten. Matilda kom med den kloka idéen att ha en "klädbytarkväll". Alltså, ge bort kläder, som man själv inte använder, till vänner som kanske vill ha dem... Jag slängde två sopsäckar med kläder och skor när vi flyttade i oktober och har flera kartonger med kläder i källaren, som inte används... Tyvärr, så orkade jag inte sortera mina gamla kläder i källaren denna veckan... så jag bidrog inte med några kläder....

Däremot så "fick" jag himla fina kläder av vännerna. Jag kom hem med två otroligt fina sommartunikor som jag kommer "bo" i  denna sommar, en svart stickad tröja och en väska (och en Bodylotion). Perfekt för mig, som fortfarande har shoppingförbud... 

Självklart planerade vi att ha fler klädbytardagar framöver... och då ska jag oxå skänka bort mina kläder... Även om man inte hittar några kläder som passar kan man alltid få ett gott skratt, när man provar t.ex. en mönstrad och färgglad "jacka", som inte riktigt passar sin personlighet... :-)

Nu: sova sova sova. Jag är astrött och hoppas jag kan somna utan Boas...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: