Jag är sååå himla Bra!!!
Publicerad:

Vilken är din absolut största fobi? Vad är du så livrädd för att du börjar darra och svettas bara genom att tänka tanken...?

För min del är det att köra bil... typ... (ja, ni får tycka att jag är fånig!). Jag har haft körkort i över 10 år och har under dessa år inte kört många mil. De flesta som känner mig vet hur mycket jag hatar det och att jag verkligen kan göra allt för att slippa köra. Möjligtvis att jag kör ibland om jag har fler personer med mig i bilen.

Idag har jag kört mer bil än vad jag har gjort de senaste 3 åren! Det började redan på förmiddagen idag då jag valde att köra hem Boas mamma (3km bort). Det gick hur bra som helst och jag var konstigt nog lugn... Ikväll körde jag även fram och tillbaka till Therese i Bureå, helt själv!!! Det gick superduper bra! Så totalt har jag kört ca. 5 mil idag, helt själv! *Klappar mig själv på axeln*

Känslan efter att man har gjort något som man hatar, får än att känna sig sååå duktig, och man får lixom en aderalinkick! Precis så känner jag mig just nu, så himla bra och duktig!

Nu: försöka få bort min "hungerhicka"
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: