Fredagkväll.
Publicerad:

Jag har haft en riktig "fixarvecka". Jag har haft tid över att både städa och tvätta här hemma, vilket verkligen behövdes! Men nu är fredagkvällen här och jag har precis kommit hem från ett "arbetspass" på en personalfest, jag har gjort manikyrer och lackat naglar hela kvällen. Jag känner mig helt slut i huvudet och borde egentligen sova... men jag är helt uppe i varv efter kvällens arbetpass. 

Helgen hoppas jag blir lugn, lutar dock åt att det blir inflyttningsfest hos några bekanta imorgon, vilket kommer bli himla roligt!

Nu: slappna av, varva ner, ta en huvudvärktablett och sova...

    Taggar:


   Anna-Lena.S

Oj,vilken fin bloggsida du har:-) Du får gärna fixa mina naglar! ;-) Tyvärr är jag inne i en period av nagelbitande,måste skärpa mig, så att det växer ut igen,det brukar annars var väldigt fina! :-) ha en bra dag! kram


2011-03-21 / 14:58:07
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: