Dagens Fundering...
Publicerad:

En fundering som jag har haft i flera, flera år.... Om man Älskar sina syskonbarn så här mycket... Hur mycket kommer man då inte Älska sina egna barn...?! 2½ månader sedan sist, men nu är det bara 1 vecka kvar, tills jag får träffa mina underbara syskonbarn igen! :-)


Älskade barn, Ni är de Finaste som finns. Saknar Er så!

    Taggar:


   Anna

Jag vet, allt onyttigt är så himla gott. Men jag har ett litet tips som funkar på mig. Gör en liten fruktsallad. Ingen stor utan direkt ner i portionsskålarna. Ta frukt som du gillar. Igår tog jag färsk ananas, blodapelsin och banan. Blanda i lite naturella nötter och naturell yoghurt. Blanda allt och ringla på toppen lite flytande honung. Ett bättre alternativ än kakor och godis och sätter garanterat stopp för sötsuget :)

Kramis


2011-03-04 / 13:05:48
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: