Changes...
Publicerad:

Jag vet inte om det var efter gårdagens prat med vänner, eller om det beror på något annat, som jag vaknade upp imorse och kände att det är dax för en förändring... En förändring som jag längtar lite efter...

Som Ni vet så är 2011 ett år med "avslut" för min del. Sluta äta onyttigt, sluta slappa i soffan, avsluta mina ekonomistudier o.s.v.... Anledningen till att detta år ska bli ett år med avslut är att jag vill att år 2012 blir ett nystart i Mitt Liv.

Imorse insåg jag vad jag vill göra nästa år, 2012... Det kommer bli en stor förändring, men jag måste prova... Mer tänker jag inte skriva eller berätta, förrän det är dax, om ett år (om jag fortfarande känner för att genomföra förändringen då) :-)

    Taggar:


   Anna

Spännande, ser fram emot att få höra vad det är. Trevlig helg till dig också! :)


2011-03-05 / 18:04:17
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   Lillasyster Caroline

Ja nu blev man nyfiken... ;-)


2011-03-05 / 21:10:03
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: