Veckan som gick...
Publicerad:

Denna vecka har jag hunnit göra ovanligt mycket roliga saker. För min del blev det mindre jobb p.gr.a många avbokningar, vilket betyder mer ledig tid. I onsdags passade Boas och jag på att gå ut och äta på O'learys. Mycket trevligt och gott. Den kvällen fortsatte hemma hos Hjalle & Matilda med kubbspel.

I torsdagskväll blev det äntligen en våffla på Kyrkholmen, vilket är ett måste en gång varje sommar här i Skellefteå. Kvällen fortsatte med en runda på Discgolfbanan och jag var precis lika dålig som vanligt...

I fredags var jag ledig hela dagen. Förutom att uträtta ärenden, simma och sola lite, så gick Boas och jag en kort sväng på Trästocksfestivalen, för att sedan gå och sätta oss på Nygatan 27's uteservering, som förövrigt är Skellefteås trevligaste.

Igår, lördag, skulle vi ta en heldag på Byske Havsbad, då det skulle ha varit strålande sol och 25 grader varmt på dagen. Nu blev det ju inte riktigt det vädret. Molnigt och himla blåsigt är inget strandväder, så därför blev det att göra saker här hemma. En sväng på Discgolfbanan, en liten mjukglass i Bergsbyn och en runda på stan fick fylla vår lördag. Kvällen avslutades med middag på Festivalområdet och Harry Potter på bio.

Idag blir en till runda på stan, och sedan ut till stugan för att Gratta Boas lillasyster Thea på födelsedagen.

Nu: duscha och klä mig...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: