Sista semesterdagen...
Publicerad:

Igår kväll, kom vi hem till Skellefteå igen, efter en underbar vecka i Sundsvall och Fränsta. Vi har solat, badat, ätit och shoppat i en vecka. Helt fantastisk semestervecka alltså. Tyvärr krossade jag objektivglaset på min systemkamera redan första dagen på semestern, så därför har jag inte kunnat ta så många bilder... Som tur är, så är mobilkameran en bra reservkamera, så några bilder från Boas o min semester bjuder jag på senare.

Idag är sista semesterdagen alltså och dagen kommer gå åt till att packa upp och fixa här hemma. I Sundsvall passade vi bl.a. på att köpa ny badrumsinredning, ny TV, kläder och lite loppisfynd... så det måste packas upp så fort som möjligt! :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: