Göra eller inte göra... det är frågan...?
Publicerad:

Boas åkte hemifrån redan kl. 7.30 imorse. Han är borta till imorgon eftermiddag. Så jag har alltså hela dagen idag, hela natten och halva morgondagen helt för mig själv :) Det är första gången på typ 4 år som jag ska sova själv en hel natt... Vi får se hur det går.

Nu funderar jag på vad jag ska göra detta dygn. Ska ta tag i allt jag borde göra så som städa, bokföra, beställa produkter, handla, sy om lite kläder, diska, städa ugnen och kylskåpet, göra klart mina naglar som är påbörjade.... Ja, listan på allt som jag borde göra är lååång.

Eller ska jag bara vara denna regniga lördag... Sitta här vid datorn, leka med bilder i photoshop, blogga, äta snabbmat, baka och slökolla på film samtidigt.  Ev. kolla om någon kompis känner för att hitta på nått och ta en liten shoppingrunda på stan...

Jag gissar att kommer jag göra precis som alltid gör. Stressa, stressa, stressa, för att hinna precis ALLT som jag har nämnt ovan... Imorgon kommer iallfall bli en vilodag...tror jag...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: