Filter är ett måste...
Publicerad:

Som Ni vet så "krossade" jag glaset på objektivet till min systemkamera första semesterdagen. Idag visade det sig att jag faktiskt hade ett UV-filter på objektivet (säljaren sa till mig att det inte följde med några filter när jag köpten den, så därför var jag säker på att jag inte hade det). Så istället för att lämna in objektivet på reperation eller köpa ett nytt för 4000kr, så räckte det med att byta filter... Så nu har jag precis gjort en beställning på flera filter till kameran, endast 99kr/st.

Så den lilla olyckan blev mycket, mycket billigare än jag först trott... Visst kommer du ihåg att använda filter på din systemkamera?!


En olycka händer så lätt....

    Taggar:


   Anna

Självklart! Filter är ett måste. Smart att beställa hem fler :)


2011-07-05 / 07:31:10
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: