Trettondagen!
Publicerad:

Igår blev det några timmars bokföring och så blev det även idag. Men nu känner jag att jag börjar få koll på alla papper, kvitton och siffror, så jag ska ta en lite paus från det just nu. Gör de sista justeringarna på lördag då Boas ändå jobbar... (Tack, för peppkommentarerna!)

Idag är en riktigt slö och slapp dag hos Familjen Silwer/Strandgren. Boas är typ sjuk, haft lite feber, förkyld och hostar, så han ligger i soffan och tittar på film. Själv så har jag suttit vid datorn hela dagen, först med bokföringen och nu på eftermiddagen med photoshop... När PS väl fungerar så måste jag ju lixom passa på... så det lär bli en hel del photoshopande i helgen. Ska försöka fixa, så jag kan framkalla bilder och göra tavlor av dem... jag har även skaffat en digital fotoram till jobbet och då vill jag lägga in lite text på de bilderna... Så de blir många datortimmar denna helg!

Men nu är jag lite less... måste ta en paus. Får ta och skaka liv i Boas och åka och handla lite, så vi kommer ut lite denna Trettondagen...

    Taggar:


   Jonna

Gud så fin blogg du har! :)


2011-01-07 / 16:19:36
Blogg: http://joonnas.beldo.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: