Tack & God Natt!
Publicerad:

Lördag... har haft en skön dag. Den började dock i panik. Klockan 5.10 vaknade jag och insåg att Boas inte hade kommit hem från jobbet än och han kommer ALLTID hem innan 3.30. Så i paniken ringde jag honom... men det visade sig att han bara jobbade över, då de behövde städhjälp på Allstar. Jag sov vidare och vaknade kl.11.40 :-)

Började dagen med att ta en långpromenad med Therese, runt broarna. Himla trevligt! Senare på kvällen var vi och såg "Love & other drugs" på bio.

Ikväll har jag slappat i soffan... Nu ska jag gå och läsa lite i en fotobok som jag lånade i biblan, innan det är dax att sova...

Tack & God Natt!

Förresten... jag har problem med min jobbmobil. Inkommande SMS får jag låååångt efter att de skickades och inkommande samtal kopplas direkt till mobilsvar. Så om Ni vill ha tag i mig, vänner, nära och kära, ring isåfall på mitt privata nummer!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: