Ser nu med andra ögon!
Publicerad:

I tisdags fick jag hem mina nya glasögon! Det var med stor spänning som jag provade dem. Jag är alltid så orolig att jag gjorde "fel" på synundersökningen och att glasen i de nya glasögonen inte passar mitt synfel. Men, det gick bra även denna gång. Jag ser faktiskt bättre i mina nya glasögon än i mina gamla (vilket inte är så konstigt då de sa på synundersökningen att min syn har blivit något sämre)

Jag trivs himla himla bra i mina nya glasögon, men trots det, så kommer jag köpa fler glasögon inom kort... Varför? Det är ju såå himla billigt och bekvämt!

Nu tänker jag marknadsföra Favoptic.com, en glasögonsida, som jag är supernöjd med! Man kan lätt beställa hem provbågar, med väldigt snabb leverenstid! Man får prova dem i lugn och ro och när man har bestämt sig så gör man bara en beställning på deras hemsida (de måste dock ha receptet), efter ett par dagar kommer de nya glasögonen i ett paket med posten! Det bästa av allt är priset. Jag betalde endast 519kr för mina nya!!! 519kr för glas, båge, frakt och allt. Det är billigt de´!

Eftersom jag "sparade" minst 1000kr (jämfört med att köpa dem i butik), så känner jag att jag har all rätt att köpa fler! Jag har redan bestämt att jag ska köpa ett par solglasögon med styrka från Favoptic.com i vår! 

    Taggar:


   Therese

Snyggt! Att det är sån prisskillnad att beställa på nätet, känns nästan som att optikerna går i konkurs om fler hittar till dessa billiga sidor :)

Kram


2011-01-22 / 09:48:29
Blogg: http://theresebeautynails.blogspot.com


   Matilda

Snygg-Sofie! :)


2011-01-22 / 17:32:21
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   klara

vad snygg du var i glasögon!!! :D



_____

Sorry om du hatar sånt här, men jag hostar en veckans blogg-tävling. Länk till den här: http://indespicable.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment



Skulle bli asglad om du kände för att delta :D


2011-01-22 / 21:51:37
Blogg: http://indespicable.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: