Onsdag.
Publicerad:

Dagen började med sovmorgon (igen). Hade tänkt sitta med bokföringen på förmiddagen, men kom inte så långt med den... Vid lunch mötte jag upp Alexandra och lilla Ingrid på Waynes. Prat, fika och bäbismys är alltid lika trevligt (särskilt med Alexandra och Ingrid)!

På hemvägen passade jag även på att gå in på biblioteket, vilket inte händer ofta! 5 böcker lånades om ekonomistyrning och om fotografering, så nu har jag både rolig och mindre rolig läsning framför mig.

Onsdagkvällen kommer avslutas med ett Yogapass. Gruvar mig dock lite för det. Efter förra veckans Yoga, hade jag ont i kroppen i 3 dagar... Hoppas det inte blir lika jobbigt ikväll.

Nu: jaha, ja... jag måste väl göra lite bokföring då....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: