Måndag 10/1 -11
Publicerad:

Jag har haft världens skönaste helg! Har varit ledig sedan i onsdags och haft tid att vila upp mig. Det behövdes verkligen! I fredags var det en lugn dag. Vi fick besök av Hjalle och Matilda och vi spelade sällskapsspel. Just nu är jag inne i en period då jag vill spela spel heeela tiden. Så det blev en mycket trevlig kväll, trots att jag var den enda som inte fick vinna en enda gång!

I lördags var jag hos Therese hela kvällen. Det serverades god middag, slapp i soffan med en tjejfilm och varsinna godispåsar! Precis en sån lördagkväll som jag har längtat efter heeela hösten! Det var på tiden!

Idag, måndag 10/1, min pappas födelsedag (Grattis igen Bästa Pappa!) så är jag tillbaka till vardagen igen. Jag har jobbat idag och det kändes bra nu när jag är utvilad!

Vintern/våren kommer att bli lååång. Jag har inga planer, inget att se fram emot. Så just nu sitter jag och funderar på vad jag ska planera in så att vintern går fortare. Ett Fränstabesök har jag tänkt göra. Ett Stockholmsbesök hoppas jag oxå att jag kan göra och däremellan hoppas jag på att det blir en hel del middagar med vänner! Just nu funderar jag på om vi ska försöka ha en "sushikväll" snart...

För att överleva vintern så behöver jag verkligen ha saker att se fram emot! :-)

Nu: Halv 8 hos mig, på Tv4!

    Taggar:


   Anna

Det är helt rätt! Man måste ha lite grejer att se fram emot den här mörka årstiden. Helst en grej i veckan om inte mer. Kram!


2011-01-10 / 20:19:38
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: