Inlägg nr. 1, den 1/1 -11.
Publicerad:

Gott Nytt År!

Igår var det alltså Nyårsafton. En helt perfekt Nyårsafton. Dagen började med en härlig brunch med goda vänner. Vi åt gott och skålade i champagne (tog tyvärr ingen bild från brunchen). Nyårsbrunch är en otroligt trevlig idé, som jag rekommenderar!

Kvällen blev otroligt lugn och skön! För första gången på nästan 4 månader, så kunde Boas och jag äta 3-rätters middag tillsammans, hemma i soffan, en fredagkväll. Vi tittade på "The Twilight Saga" hela kvällen och åt god mat. På 12-slaget gick vi ut på balkongen och kollade på fyrverkerier och skålade in 2011! Kvällen avslutades med en otroligt spännande hockeymatch! Trots att vi bara slappade i soffan hela kvällen så hade jag förståss på mig min nya nyårsklänning. Det är faktiskt ganska trevligt att slappa i festblåsor :-)


På Vår Nyårsmeny stod Ugnsgratinerad päron med chevréost, nötter och honung och till huvudrätt blev det oxfile´med kantarellsås och fyllda potatisskal.


Till efterrätt serverades en enkel chokladmousse med hallon och grädde!

    Taggar:


   Anna

Låter som en underbar nyårsafton. Ibland behövs det inte fler än varandra :) Kram och gott nytt år!


2011-01-02 / 21:53:56
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: