Bakningstorka!
Publicerad:

Jag vet att det var länge sedan jag bakade och la ut något recept. Det finns några olika orsaker till det. Det beror bl.a på att jag bakade så himla mycket i december. Jag har behövt ett litet bakbreak. Men framför allt beror det på att jag undviker onyttiga saker och baka sötsaker, när man inte får äta det... Ja, ni förstår nog...

Men till helgen så har jag planer för en efterrätt! En egen hittepåefterrätt innehållande bl.a toblerone. Tror den kommer att bli superdupergod! Recept och bilder kommer efter helgen!

Nu: leta en diskmaskin på blocket...

    Taggar:


   Jenny Andersson,

Exakt samma här. Lika bra inte baka så man blir frestad


2011-01-13 / 19:21:08
Blogg:


   Anna

Nej, vi behöver inte renovera så mycket. Kök, badrum och tak är nya och fräscha. Så nu till helgen ska vi måla sovrummet och vardagsrummet. Sen helgen efter det blir inflyttningen :)

Kram!


2011-01-14 / 06:49:47
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   Julia

Med dig bakom spisen och toblerone som ingrediens KAN det inte bli fel!!

Jag saknar dig me´söta, rara Sofie!! Men jag MÅSTE ju bli bättre snart! Å då är tjejkväll på menyn!

Kanske skulle vi gå ut och äta?! Längtar efter en riktig tjej-mys-kväll å lite extra lyx!! Hör av mig så fort jag slutar kräkas!! :) Vilket inte är nu... maken steker bacon å jag måste rusa och kräkas känner jag! Kramar till dig sötafina!


2011-01-15 / 18:35:40
Blogg: http://aliaslillamy.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: