Vattencore rekommenderas!
Publicerad:

Igår var jag på vattencore för första gången, andra gången som jag någonsin var på ett gruppvattenpass. Shit, vad roligt det var! Tänk att man kan träna magen i vatten... Redskapsträning i vatten är tyngre än vad jag trodde. Jag kommer helt klart fortsätta gå på vattengympa med redskap! :-)
    Taggar:


   Jenny Andersson,

Låter bra,för jag hade också tänkt komma mig till edda och testa det


2011-02-09 / 22:29:13
Blogg:


   Anna

Det låter ju jättekul! Visst är det så härligt att träna när man väl hittar ett pass som passar en själv som handen i handsken. Så är det för mig och aerobicsen :)

Kram!


2011-02-11 / 13:07:01
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: