Utelåst...
Publicerad:

Denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Jag slutade jobba redan kl. 14.00. Efter jobbet gick jag direkt hem, för att städa, diska och plocka i lúgn och ro... Men... väl hemma, så tog jag mig inte in i lägenheten. Jag stoppade nyckeln i låset och försökte vrida om, men det var omöjligt, nyckeln var helt stum. Jag kämpade länge med att försöka vrida om nyckeln, läste på dörren flera gånger och ja, det var rätt lägenhet. Efter att ha kämpat 5 minuter ringer jag Boas... Han jobbade och skulle sluta om 35 minuter. Så jag gick över till Statoil och käkade lunch. 1 timme senare kommer Boas hem. Tyvärr funkade inte hans nyckel heller... Så där stod vi utanför lägenheten, med två nycklar som inte funkade... Som tur var fick jag tag på Bovärden ganska snabbt som kom några minuter senare... Med hjälp av huvudnyckeln kunde han låsa upp dörren. Så vid 16-tiden kom vi äntligen in... Nu är låset utbytt och jag hoppas vi slipper bli utelåst fler gånger!

Resten av eftermiddagen har vi varit och storhandlat och diskat, städat och vikt tvätt... Nu får det bli en lugn kväll i soffan...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: