Oscars, frissa och jobb...
Publicerad:

Inatt var det Oscarsgalan. Precis som varje år bestämde Boas och jag att vi skulle sitta uppe och se den. Skillnaden från andra år var att vi inatt faktiskt höll oss vakna och såg det mesta av Röda Mattan och Galan. Vid 3.30 gav jag dock upp och gick och la mig. Boas höll ut lite längre...

Efter 4,5 timmars sömn ringde klockan och jag tog en promenad i vårsolen, till frissan. Dax att börja blonderingsprocessen. Vid 11.30 var jag klar hos frissan, jag gick hem... och la mig i sängen och somnade... Att lägga sig och sova mitt på dagen är såå galet skönt! Önskar jag fick göra det varje dag, även om resten av dagen blir lite knasig. Vid 14-tiden var det dax för jobb... 

Imorgon har jag bestämt att jag ska sova ut, ska sova lääänge :-)

Vill Ni förrsten veta hur mitt hår blev? Hmm, det känns skönt att blonderingsprocessen har börjat, men... jag känner mig inte så bekväm i den nya hårfärgen. Jag kommer inte lägga ut nå bilder iallafall. Ibland när jag tittar mig i spegeln ser jag gråhårig ut och ibland orangehårig. Som sagt, ingen färg jag trivs i, men det är väl ett stadium man måste genomlida när man ska bli blond igen... Det kommer inte dröja många veckor innan jag gör det riktigt blont iallafall, men ett tag tänker jag stå ut med den här knasiga färgen iallfall :-) 

    Taggar:


   Anonym

åh jag vill me till frissan!

Btw! Är du tävlingssugen?

Nu kan du vinna 5 st smycken i min blogg!

-Skriv bara "jag är med" så tävlar du :)

Lycka till! - http://lindshe.blogg.se -


2011-03-02 / 19:44:08
Blogg: http://lindshe.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: