On a sundaymorning...
Publicerad:

Go´morron kära läsare... Det är söndag och jag har precis planerat min dag...

Jag ska börja med att plocka, fixa och dammsuga vårt hem. Efter det får det bli en simtur på Eddahallen. Min plan denna vecka var att jag skulle simma totalt 1 mil...alltså 2000 meter om dagen, en plan som misslyckades i torsdags, då jag aldrig var och simmade. Om jag simmar idag, så har jag iallfall simmat över ½ mil... En mil får jag försöka simma en annan vecka.

Söndageftermiddagen kommer tillbringas i köket. Boas och jag ska för första gången göra hemmagjord pasta. Det blir ravioli, med päron och ostfyllning. Ska bli himla spännande och se hur det går :-)

Imorgon är det måndag och mitt bruna hår kommer då försvinna. Jag ska till frissan och ljusa upp det inför sommaren. Längtar :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: