Helgen som gick...
Publicerad:

Jag vet att det är onsdag, och länge sedan helgen tog slut, men jag brukar alltid göra en kort sammanfattning av helgen. Och denna helg blev trevligare än vanligt så därför vill jag verkligen skriva om den...

Fredagen blev en riktigt bakkväll, Cupcakes, muffins och scones förberedes inför lördagen. Lördagmorgon serverades en lång och god brunch, innan det blev en runda på stan tillsammans med Boas. Trots mitt shoppingförbud så köpte jag ett skärp (på Rea) och strumpbyxor (stort behov av det). Lördagkvällen har jag redan skrivit om. Dans halva natten på Station 8.

Söndagen blev en toppensöndag! Mitt på dagen fick vi finbesök av Julia & Samuel. Äntligen fick vi träffa dem! Inte nog med det, Julia hade även bakat superdgoda semlor som hon bjöd på till söndagskaffet.

Söndagkvällen fortsatte med trevligt sällskap. Hjalle och Matilda kom förbi och vi passade på att laga middag tillsammans och slappade framför TV.n. 

Hoppas att kommande helg blir lika trevlig! 

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: