Umeå, shopping, julkonsert....
Publicerad:

Jag har många roliga saker att se fram emot resten av veckan. Just nu är jag och min vän Therese på väg till Umeå. Vi ska luncha, shoppa, äta, shoppa lite till och sedan gå på Julkonsert, Christer Sjögren och Pernilla Wahlgren (ja, skratta Ni, men den julkonserten har faktiskt fått väldigt bra kritik!). Vi sover där en natt, för att sedan ev. fortsätta shoppa på torsdagen... Kommer bli galet roligt tror jag!

På torsdagkväll, när jag kommer tillbaka till Skellefteå så är det dax att gå på hockey. Skellefteå möter Timrå, och det vill man ju inte missa :-) På fredag är det dax för julbord, spanskt julbord. Tror det blir himla trevlig och galet gott!

Så med andra ord så blir det dåligt med uppdateringar resten av veckan!


Ikväll blir det alltså Julkonsert i Umeå med dessa personer! :-) Hoppas Julstämmningen infinner sig...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: