Jul, jul, strålande jul... trall lala laaa...
Publicerad:

Söndagen den 18 december, 4.e advent. Igår när jag gick och la mig sa jag till Boas "- det känns som om det är kvällen innan Julafton...."
Idag vaknar jag upp och ser hur snön faller vit, utanför vårt fönster. Klapparna ligger inslagna under granen och hyacinterna sprider en härlig doft i hela lägenheten.
Just nu sitter jag i soffan endast klädd i morgonrock och ett par sköna tofflor. Alla ljusen på bordet är tända och i bakgrunden spelas "Jul, jul, strålande jul" med Tommy Körberg och Sissel. Jag njuter av lugnet samtidigt som jag dricker en kopp varm choklad med lätt vispad grädde i...

Jag hälsar den efterlängtade Julkänslan Välkommen tillbaka till Mitt Liv....




Min Julhylla i köket...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: