Hon var ju bara för bra...
Publicerad:

Då är jag tillbaka efter en hel del roligheter... Julkonserten i Umeå var fantastisk, särskilt den ganska okända tjejen, Gunhild Carling, ett musikaliskt geni, som spelade allt från trumpet och blockflöjt till trombon och "Amazing Grace" på .... säckpipa. Hon var dessutom himla rolig, charmig och hade världens häftigaste stil, både kläderna och dansen skrek "Swing". Gunhild Carling var helt klart den stora överraskningen som bjöd på riktig underhållning och fantastisk sång och musik. Pernilla Wahlgren och Christer Sjögren bjöd inte på nått nytt, men Christers version av Adams Julsång var helt klart stämningsfull.

Det blev även två dagars shopping i Umeå... När jag kom hem var Boas första kommentar "Vill du inte att de som bor i Umeå ska kunna köpa nå julklappar, eller?" Så en hel del klappar blev det, som jag ser fram emot att slå in och lägga under granen idag. Jag fyndade även en ny vinterjacka till mig själv :-)

Idag blir det en dag i Julens tecken. Boas och jag ska inhandla lite klappar på stan och kvällen kommer tillbringas i köket, det är nämligen dax för det stora Julgodis-baket! :-) Att det dessutom har toksnöat ute i ett dygn, och fortfarande snöar gör det hela ännu mysigare!

    Taggar:


   Matilda

Hej,



Du har fått en ny design, hehe. Om du inte vill ha den säg till så byter jag tillbaka :)


2011-12-13 / 16:20:01
Blogg: http://clothesandcamera.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: