Glöm inlägget med rubriken "Ostressad"!
Publicerad:

Som Ni vet hatar jag att klaga över att min tid inte räcker till, då jag anser att det till störst del handlar om dålig planering... Men nu sitter jag här igen, en vecka innan Jul, och önskar att jag kunde få ha iallafall en ledig heldag... Ett stort tecken på att jag är lite stressad är mina fulla A4-planeringslappar som jag skriver om och om igen... Det har blivit många av dessa lappar i veckan...



Listan ovan skrev jag i onsdags. Idag kommer den fyllas på med:
* till banken 
*Boka bussbiljett
*bokföra och betala räkningar
*sy trasiga byxor
*köpa saker till julklappsspel

Sen anser jag att jag är rejält dum i huvudet som faktiskt väljer att sitta ner i 10 minuter och blogga om min dåliga planering, istället för att börja bocka av saker från listan...

Nu: sy trasiga byxor

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: