Idag börjar mitt 30.e år....
Publicerad:

Igår fyllde jag alltså 29 år. Dagen firades med fika på säng redan kl. 6.20 på morgonen. Fortsatte dock att sova vidare efter det... Jobbade kortdag på jobbet och hade väldigt gulliga kunder, varav en av dem överraskade mig med ett paket :-)

På kvällen gick Boas och jag ut och åt på en ny restaurang här i Skellefteå, restaurang 6.e våningen. Himla trevligt ställe med utsikt över hela Skellefteå och himla god mat. Vi kommer gå dit fler gånger! Kvällen avslutades med paket från Boas :)

Idag blir det heldag på salongen... 4 jobbdagar kvar sedan bär det av till Ängelholm, Skåne! :-)
    Taggar:


   Anna

Hörru du, du som är en hejare på att baka. Vet du någon sida där man kan köpa bakartiklar? T ex muffinsformar, strössel, dekorationer etc. Det vore ju så bekvämt :)

Kram


2011-08-18 / 13:44:23
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: