"Du ser så hurtig ut..."
Publicerad:

Dagens höjdpunkt (skrattanfall): Jag spelar trummor i Band Hero med stor inlevelse, stor glädje och stor entusiasm, i exakt samma, bestämda takt som jag har när jag är ute och promenerar.... När låten är slut bryter Matilda ut i ett enormt skrattanfall "- Sofie, du såg så himla hurtig ut när du spelade trummor..." Mitt "hurtiga" trumspelande fortsatte och gav fler skrattanfall :-) 

En annan höjdpunkt idag var när vi spelade Discgolf och jag klarade Bana 2 på endast 4 kast, precis lika många kast som alla andra (jag brukar Alltid ha minst 2 kasst sämre än alla andra) *Nöjd* :-)

    Taggar:


   Anna

Vilken bra grej med Dagens höjdpunkt! Det är viktigt att lägga tyngd vid dem och faktiskt minnas dem :)

Kram!


2011-08-07 / 06:07:19
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   Matilda

Hahaha, jag fnissar fortfarande åt ditt hurtiga spelande :)


2011-08-11 / 15:10:36
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: