Vår- balkong!
Publicerad:

De flesta som följer min blogg vet hur roligt jag tycker det är med blommor, trädgård och utomhusfix! Tyvärr har vi ingen trädgård utan bara en balkong att "vårstäda". Men gissa hur mycket tid och pengar jag lägger ner på att få balkongen trevlig?! Igår gjorde jag sista fixet på vår balkong, så nu är den vårfin! Jag längtar dock redan till försommaren då jag får fylla balkongen med sommarblommor, örter och kryddor...


Supernöjd med de nyinköpta sittdynorna, endast 29kr/st från ÖoB.

    Taggar:


   Anna

Åå så fint! Ska nog också se om jag kan hitta såna sittdynor på ÖoB. Visst är det härligt att få göra fint på sina små smultronställen? Det senaste jag har gjort är att sätta upp en liten kristall-lampa i hallen. Det blev så himla fint och jag blir glad varje gång jag ser den. Kan tänka mig att du känner samma med din balkong :)

Kram.


2011-04-22 / 19:56:28
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: