The Nr. 1 Family! :-)
Publicerad:

Ibland, inte så ofta, men ibland så får jag en enorm hemlängtan och känner stoooor saknad efter min familj, efter mamma, pappa, systrarna med respektive och syskonbarnen. Ikväll är en sån kväll... jag kan inte ens sova, ligger bara och tänker på att jag borde åka hem oftare. Samtidigt som jag irreterar mig på att ingen här verkar förstå eller bry sig att jag känner så...  

Har jag någonsin skrivit att jag har Världens Bästa Familj?! Låt mig presentera Familjen Silwer :-)

Familjen Silwer bestod en gång i tiden av pappa Sture, mamma Annki, storasyster Marie, jag och lillasyster Caroline. Tillsammans växte vi upp i ett rosa radhus fyllt av skratt (jag har en mor som ofta bryter ut i enorma skrattattacker som smittar av sig till alla!) Varje sommar reste vi land och rike runt och trängde ihop oss i vår lilla vit/roströda husvagn, årsmodell -77 (inte konstigt att vi är galet bekväma i varandras sällskap, fiser och rapar inför varann utan att skämmas) För övrigt är husvagnssemestrarna de absolut bästa minnena jag har från min barndom! 

Idag när jag besöker, det numera gråa radhuset, är det inte en lugn stund! Vi har blivit fler i familjen och Total kaos utbryter på lugna gatan när vi systrar samlas tillsammans med respektive och 2 små busfrön (har en far som busar med de två små, tills all energi är slut) Jag kan avsluta med att berätta att de senaste åren så har mamma och pappa inte haft några grannar vägg i vägg med deras hus... Kan det vara så att ingen klarar av att bo granne med den galna, högljudda, kaotiska, men ack så kärleksfulla, Familjen Silwer på Ekgränd 5? 


Kaosbild från julen 2007 med systrarna Silwer, Bella och gammelmormor. Vilket liv och vilket kaos som uppstod! Efter flera misslyckade försök att få en bra bild så gav gammelmormor upp och lämnade soffan...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: