Nu är jag mig själv igen! :-)
Publicerad:

Förra onsdagen blev jag tvungen att avboka min frisörtid p.gr.a sjukdom. Tyvärr hade min frisör ingen ny tid att erbjuda innan sommaren, så hon tipsade om en annan frisör. Så i tisdags var jag iväg till en annan frisör i stan och slingade blonda slingor, så nu är jag blond igen! Känns riktigt bra, trots att jag fortfarande inte är riktigt så blond som jag tänker att jag ska vara i sommar.

    
Brunett i vintras.....                            ...Öhh, konstig mellanfärg...               .... och nu blond igen.... :-)
    Taggar:


   Mirjam Neuman

Hallå Kusin!

Har hittat till din blogg. Du passar i både mörkt och blont hår, fint! Fina naglar du gör, fantastiska skapelser, men hur gör man när man diskar, rensar ogräs osv? Kanske anställer någon så man får sitta och ha fina naglar :-) Någon gång ska jag också testa att vara så fin.

har också en blogg där jag visar det jag skapar... www.bymirjam.blogg.se

Ha det gott! / Mirjam


2011-04-21 / 14:26:44
Blogg: http://bymirjam.blogg.se/


   ronja

fin blogg :)


2011-04-21 / 14:33:41
Blogg: http://roonjawiinqvist.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: