Ibland vill man bara dö...
Publicerad:

(Ber om ursäkt redan nu för mitt klagande i nedanstående inlägg. Jag vet att det alltid finns människor som mår mycket sämre än mig, så därför brukar jag inte tillåta mig själv att klaga över mitt eget mående, men igår var en riktigt jobbig dag...)

Som jag skrev i förra inlägget så har jag haft feber sedan i söndags (och även idag). Däremot valde jag då att inte skriva om mina magsmärtor... Jag lever ju med daglig magont och har ofta magkatarr, så magsmärtor har blivit en normal del av mitt liv... Men de senaste tre dagarna har jag haft en annan typ av magsmärtor.

I måndags tänkte jag att det kanske är magsjuka på gång ändå, men det kändes verkligen inte som "magsjukesmärtor" och jag mådde inte illa... Under gårdagen blev magsmärtorna bara värre o värre o värre. Magsmärtorna kom från mellangärdet och strålade ner över magen. Jag drack blåbärssoppa, samarin, hälsofil, activa... allt för att lindra, men det blev bara värre. Jag snurrade runt i soffan, kunde inte ligga på mage, inte rygg, inte sitta, inte stå. Till slut låg jag gråtande i soffan och bad Boas kolla upp olika magsjukdomar t.ex blödande magsår... Boas tjatade om att åka in till akuten, men jag vägrade! Jag försökte kräkas ut de onda, men inte lyckades jag med det heller...

Efter en jobbig kväll, somnade jag vid 23.00... Men vid 01.30 vaknade jag med samma hemska smärtor igen,men lyckades somna om efter att ha promenerat runt lite och druckit samarin...

Just nu mår jag ok. Febern ligger på 37.7 och magen brummar lite oroligt. Ska försöka äta lite och hoppas att det bli bättre då... Vad det än är jag har drabbats av så hoppas jag att det inte blir lika illa som igår!

    Taggar:


   ronja

hjälp mig med förslag till min blogg!

gå in och kolla och ge ditt förslag! :)


2011-04-13 / 21:20:19
Blogg: http://roonjawiinqvist.blogg.se/


   Della

Ja usch, jag vet precis hur du känner. Aldrig roligt.


2011-04-15 / 11:21:53
Blogg: http://hotell-arjeplog.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: