Time Flies...
Publicerad:

Om precis två veckor är jag i Egypten! Tänk vad tider går snabbt! Resväskan är packad, medicinerna inköpta och biljetterna är utskrivna! Jag är redo för semester! Min semestertripp börjar redan nästa fredag, då jag åker hem till Fränsta över helgen. Sedan blir det ett dygn i Stockholm innan vi lyfter mot varmare breddgrader. För er som vill veta så har det varit 36 grader varmt där idag och inatt kommer temperaturen ligga på 29 grader! :-) Bye bye svenska frostnätter!

Men hur packar man resväskan om man ska vara 3 dygn i Sverige innan man åker? Höstjacka kommer jag behöva, men inte vill jag släpa med det till Egypten. Kan jag ha strumpbyxor, jeanskjol, linne och kofta i 3 dagar tro? Det tar lite plats och linne och kjol kan jag använda i värmen oxå... Ja, planering av "Sverigekläder" krävs!

För några veckor sedan fick vi reda på att Fritidsresor tyvärr har flyttat oss till ett annat hotell. Det har fler *stjärnor* än det vi först bokade, så det borde ju vara bättre. Hoppas på det iallfall!



(bilder från fritidsresor.se)

Nu: skriva ut papper om Sharm El sheikh

    Taggar:


   Jenny Andersson,Skellefteå

Ser då himmelens härligt ut. Man blir lite avundsjuk.


2010-09-29 / 20:56:14
Blogg:


   Anna

Gud så härligt det ser ut! Jag är riktigt avis. Vill med till solen och värmen. Helst i en månad :)


2010-10-01 / 13:02:39
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: