Tidsfördriv...
Publicerad:

Ensam hemma hela kvällen. Boas slutar jobba kl. 2.00 inatt, så jag får försöka roa mig själv ikväll... Idag var vi och kollade på en till lägenhet, en mycket liten lägenhet... Den var dock fräsch och tapeterna hade våra färger. Enda nackdelen var att köksluckorna var i typ bokfaner och jag är himla less på träfärgade skåpluckor, vill helst ha vita. Att köket var mini-mini är förståss också en nackdelen. Fördelarna är att det tog 1 minut att gå till mitt jobb och att balkongen var stor och i västerläge!

Så nu väger Boas och jag fördelar mot nackdelar igen. Denna gång har vi dock tackat Ja, till två lägenheter och det skulle ju vara enklast om vi bara fick en av dem så vi slipper välja... Om vi får någon av dem så kommer vi iallafall flytta inom en månad! :-) Hoppas hoppas att vi får någon av dem!!!

Nu: Mitt favvoprogram "Halv 8 hos Mig"

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: