Nya tavlor kanske.
Publicerad:

Jag gissar att vi kommer behöva några nya tavlor i den nya lägenheten. Jag ska slänga några och andra kommer helt enkelt inte att passa in... Imorse kom jag på idén att göra egna tavlor, av mina fotografier. Vad tror Ni... Några svart/vita bilder från Sundsavll i vardagsrummet och 4 tavlor av de 4 olika årstiderna i sovrummet. Jag tror det kan blir bra. Jag ska iallafall framkalla stora fotografier och rama in, så får vi se hur det blir...

Nu: invänta nästa kund.
    Taggar:


   Jenny Andersson,Skellefteå

När jag först läste om nya tavlor,tänkte jag föreslå att du skulle göra av dina egna bilder. Men det hade du visst kommit på själv. Tror det är en jättebra ide´


2010-09-29 / 15:37:11
Blogg:


   Anna

Jag tror att det är en jättebra idé. Tänk på att de flesta fotosidor också erbjuder att man kan framkalla sina foton på en duk som spänts upp på en träram. Såna tavlor tycker jag är jättefina :)

Kram.


2010-10-01 / 12:59:01
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: