I get a Kick out of you...
Publicerad:

De senaste 4 dagarna har jag varit på toppenhumör! Jag vaknar med ett leende, somnar med ett leende och är full av positiv energi! Vad beror det på? Jo, det beror på min detoxkur. Boas frågade mig idag vad drinkarna jag dricker egentligen innehåller... Jag tror han märker av min energikick!

Många tycker det är himla dumt med dessa pulver- och soppkurer, men jag mår verkligen toppen av dem! Jag har listat några för- och nackdelar med denna kur (min uppfattning alltså):

Fördelar

* Har ej ont i magen
* Har ej halsbränna
* Pigg
* Min hjärna fylls av positiv energi
* Glad och Kärleksfull :-)
* Mår allmänt toppen!

Nackdelar

* Osocialt
* Tråkigt att inte få tugga på nått och inte känna andra goda smaker.
* Att jag ibland känner mig lite hungrig
* Kroppen är helt energilös, tror jag ska få en hjärtinfarkt varje gång jag cyklar till jobbet. Orkar inte träna överhuvudtaget! Men trots det så ler jag hela vägen till jobbet!

Som Ni ser så väger fördelarna över och just därför har jag bestämt mig för att köra en till vecka med sopper och shakes! Så förbered er på en till vecka med en sprudlande och energifull Sofie!
    Taggar:


   Anna

Vad är det för soppor och shakes du dricker/äter? Är det sådana nutrilett/naturdiet eller är det någon speciell detox? :)

Kramis.


2010-09-13 / 21:26:52
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: