All Alone.
Publicerad:

Fredagen den 17/9 kl. 18.50 och jag är ensam hemma hela kvällen och halva natten... Jag hatar verkligen att sitta ensam hemma på fredag- och lördagkvällar, men jag måste ju börja vänja mig vid det nu när Boas kommer jobba de flesta helgkvällar...

Som vanligt när jag är ensam hemma så har jag laddat upp med massa godsaker och saker att göra... Ikväll blir det kantarellsoppa, laxrullar och starkakorvarröra till middag. Efterrätt blir blåbärscheesecake.... Mellan allt ätande kommer det bli en hel del bloggande, TV-tittande, SnabbaCash-filmen och fotoredigering i photoshop. 

Är just nu inne på Matildas blogg och lär mig hur jag lägger till brus i bilderna! Hennes blogg rekommenderar jag verkligen om Ni vill ha Photoshoptips!

Nu: förbereda efterrätten! :-) 

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: