Väggtexter och väggcitat!
Publicerad:

Ingen har väl missat den senaste inredningstrenden! Texter, citat och ord på väggarna i hemmet. I senaste numret av Amelia skrev de om denna trend och hade flera exempel på fina väggtexter i vinyl. Jag har förståss börjat fundera på om jag ska skaffa det till vår nya lägenhet... Jag tycker iallafall att det är himla snyggt med dessa väggtexter!

I Skellefteå kan man ju enkelt beställa väggtexter och väggcitat hos Beachstick-Smarta Tryck. Där kan man välja en helt valfri text i vinyl som man sedan kan klistra upp på väggarna hemma. Så jag får nog göra ett besök hos Smarta Tryck (stängt t.o.m. 18/10) på Älvsbacka och se om de kan fixa en väggtext till mig!

Igår såg jag även en bil som hade klistrat en döskalle, där skattemärket satt förr. Får nog be Smarta Tryck att fixa en sån till min bil oxå!

Nu: fundera ut vad det ska stå på mina väggtexter... Receptet på Fudgekakan på väggen i köket kanske??

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: