Reportaget i Norran!
Publicerad:

Måndagen den 11/10 var reportaget i Norran. Eftersom jag har varit borta så fick inte jag se det förrän igårkväll. Jag vet att många av mina läsare i södra Sverige vill att jag ska länka till artikeln, men reportaget publicerades endast i papperstidningen. Men det går att köpa tidningen här. Jag har iallafall tagit ett kort på reportaget så ni typ får se hur det ser ut :-)


En helsida om min Fudgekaka med saltlakrits!

Jag måste erkänna att jag är nöjd med reportaget. Och håll utkik i Norran, inom ett par veckor kommer ett reportage om min sambo Boas
    Taggar:


   Mamma

Grattis till det fina reportaget!

Du har väl köpt en tidning till mamma.

Kram


2010-10-21 / 23:11:39
Blogg:


   Camilla

Vad kul! Kändis :D


2010-10-22 / 19:18:41
Blogg: http://millansmemoarer.blogg.se/


   Lillasyster

Ett jättefint reportage! Du é så flink så ;-) Kos och Klem


2010-10-22 / 19:45:44
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: