Bloggtips!
Publicerad:

Jag har precis hittat en blogg som jag kommer börja följa slaviskt!

För 1 år sedan var jag i London och såg musikalen We Will Rock You. Sedan dess har drömt om att få se den igen. För ett par veckor sedan sattes musikalen upp på Cirkus i Stockholm. Planen har hela tiden varit att vi skulle åka ner till Stockholm och se den i december... men p.gr.a tidsbrist/pengarbrist så blir det tyvärr inte av...

Nu har jag hittat till Anna Lidmans blogg. Anna är härifrån Skellefteå och har rollen som Ozzy i musikalen We will Rock You. I hennes blogg kan man läsa om hennes liv som musikalartist i den svenska uppsättningen av rockmusikalen. Jag ser verkligen fram emot att läsa om henne och hennes karriär i höst!

För er som inte har sett denna musikal.... PASSA PÅ ATT SE DEN OM DU KAN! Det är en upplevelse som du sent kommer glömma (gissar att den svenska uppsättningen är lika bra som i London). Jag hoppas, hoppas, hoppas att We Will Rock You fortsätter att gå i Stockholm till Våren... för Då SKA jag ner och se den!!! Så länge får jag lhelt enkelt äsa om den i Anna Lidmans blogg


Kanske Världens Bästa Musikal...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: