Andas ut, slappna av.... och ta nya tag.
Publicerad:

Vilken vecka jag har haft, inte en lugn stund. Tur att jag gillar stress och att jag blir supereffektiv när jag är stressad. Denna vecka har bestått av att jobba, göra om mina egna naglar (igen), baka till Ulrikas kalas på lördag, ta en till spruta inför resan, vaxa mig inför resan och sist men inte minst baka och få hembesök av lokaltidningen Norran.

Nu har jag äntligen en lugn stund, ingen stress och ingen press. Jag sitter just nu i soffan och känner att ögonlocken ramlar ner.  *Gäsp*

Men snart är det dax att ta nya tag. Packa det sista inför semster....

En sån här vecka skulle jag aldrig klarat av utan min Boas som har städat, tvättat, handlat... Ja, han har gjort allt när jag har varit upptagen med annat! Love you!

    Taggar:


   Matilda

Så himla roligt att Norran hörde av sig! Grattis! :) När kommer repotaget att vara? Hoppas du får en underbar vecka i Egypten!


2010-10-09 / 09:53:12
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: