Min önskelista Julen 2010!
Publicerad:

Idag kände jag att det var dax att skriva ner allt jag önskar mig i julklapp. Har länge haft denna lista i huvudet, men nu får även Ni ta del av mina önskningar.

* Lampor från Clasohlson, Glamor i svart krom, 2 st (se bild nedan)
* Gardiner från Indiska 159kr/st, 2 st (svarta, knytband, typ randiga i polyester)
* 1 st Fönsterlampa fr. Mio eller liknande (se bild nedan)
* Sängkläder svarta eller vita
* Salt och pepparkvarnar
* Smycken i silver, armband och ringar
* P-kort på ansiktsbehandling
* Simkort på Eddahallen
* Snygg skinnväska med LÅNG axelrem, mellanstor modell
* Macroobjektiv till Nikon D80
* Fjärrutlösare till Kamera, Nikon D80, finns på Clasohlson
* Kamerastativ
* Bänkdiskmaskin
* Ny TV 42”
* P-kort i olika butiker typ Indiska, Gina Tricot, HM
* Tårtfat på fot
* Filmer:
             -Twiligt New Moon
             -SATC-2

Bilder fr. Clasohlson.se och mio.se

Nu: förbereda en söndagsmiddag!

    Taggar:


   Camilla

Hoppas du får allt du önskar :D


2010-11-14 / 17:51:30
Blogg: http://millansmemoarer.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: