Helgen som gick...
Publicerad:

Jag har haft en mycket trevlig helg. I fredags hade jag, Therese, Malin och Lisa tjejkväll. En himla rolig kväll hos Malin med god mat, vin och mycket skratt. Jag var inte hemma förrän 2.30 och det är sent för att vara mig. I lördags var Boas och jag barnvakt åt Joel, 1½ år. Det var himla enkelt då det söta barnet sov nästan hela tiden. Och igår, söndag, besökte vi Boas mor och Peter. Där serverades en god (men annorlunda) lunch och jag fick lite tallris till mina krukor. Senare på kvällen var vi och såg Harry Potter på bio. Jag är inget stort HP-fan, men tyckte filmen var helt okej ändå...

I övrigt så har jag sovit bort helgen... För första gången på flera år så har jag sovit på dagtid. I fredags sov jag bort en timme efter jobbet och på lördagen sov jag t.o.m två gånger samma dag. Ovanligt för att vara jag, men himla skönt!


Lisa, Malin och en frusen Therese, på väg hem...

Nu: söka recept på julgodis!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: