Trötter...
Publicerad:

Jag har haft en himla trevlig helg. Men att ha en vild 1,5 åring och en pratglad 4-åring i sitt hem i fyra dygn tar på krafterna. Jag är helslut och längtar efter att få komma i säng. Jag förstår inte hur föräldrar orkar vara föräldrar dygnet runt utan paus!

Helgen har bestått av lek, skratt, gråt, mycket bakning, diskning, shopping på stan, sökande efter Tiger, en Bella som pratar heeeela tiden, en Gabbe som kladdar ner hela köket och katter som skriker.

Jag har lärt mig väldigt mycket i helgen t.ex. att man absolut inte ska ha tygsitsar på köksstolarna när man har barn och om man upptäcker, när man kommer hem från en shoppingrunda, att man har tappat bort Tiger under tiden man var in i en butik så är det bara att hoppa in i bilen igen och åka tillbaka till den butiken och söka efter Tiger. Jag har även lärt mig att det är stor risk för skador när man leker med barn. Det var länge sedan jag hade så många skrapsår och blåmärken som jag har nu... Bilder från den roliga och smått galna helgen kommer en annan dag! 

Som tur är så avslutade jag denna helg med en skön massage. Tack snälla Julia för att du tog dig tid att massera mig!

Nu är det snart vardag igen och jag får äntligen tid att lära mig kameran. I onsdagskväll hämtade jag ut min Nikon D80 som jag vann av Mix Megapol. Jag har knäppt galet många bilder med den i helgen, men jag har inte hunnit läsa på nått om inställningarna, så det har blivit "Auto" bilder. Men till veckan ska jag läsa på så jag kan lära mig de mer avancerade inställningarna! :-)

Nu: städa, diska och tvätta (om jag orkar)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: