Storstädat!
Publicerad:

Nu har vi ett rent hem! Vi får ju besök av Marie, Bella och Gabbe imorgon så därför har jag och Boas städat hela kvällen. Känns himla skönt att ha ett dammfritt hem på en vanlig tisdag!

Igår var det sista dagen man kunde anmäla sig på lägenheten, som jag sååå himla gärna vill ha! Hela 100 personer har anmält intresse på den, så det är verkligen ingen stor chans att vi får den. Men jag tappar inte hoppet! Vi cyklade förbi lägenheten i helgen för att se hur den såg ut på utsidan och då visade det sig att det inte var den lägenhet jag trodde det var.... det var en lägenhet i närheten, som t.o.m var bättre. En lägenhet som jag har cyklat förbi 1000 ggr och tänkt "Åhhh...tänk om jag skulle få bo där!" Lägenheten har uteplatsen på gaveln och har därför sol från tidig morgon till sen kväll! Helt Perfekt! Som sagt, jag kan alltid hoppas...

Nu: hmmm.... lite uttråkad...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: