SATC 2- Se den!
Publicerad:

Helgen har varit trevlig! I fredags efter jobbet gick Boas och jag på en kort krogrunda med Sven och Hjalle. Lugn och trevlig kväll.

I lördags storstädade jag vårt stökiga och skabbiga hem. På kvällen blev vi bjuden på middag hos Månika och Peter. Fantastisk god Lammsadel, rabarberglass och ostbricka. Smarrigt! Efter middagen for boas och jag till stugan och kollde på Eurovision med Sven och Ulrika. Trevlig kväll och vi valde att sova över i stugan. Lika mysigt som vanligt.

Söndagen  ägnade jag åt att fixa på balkongen. Nu har jag börjat köpa lite sommarblommor till krukorna, amplarna och blomlådorna...men mer kommer det bli! :-)

Söndagkvällen var väldigt trevlig. Jag mötte upp Therese kl 17... och vi käkade middag på Lilla Kina, innan vi såg Sex and The City 2. En helt fantastisk film! Den har ju fått väldigt dålig kritik, men jag gillar den ändå! Jag blev bara glad när jag såg den och filmer som gör mig glad gillar jag... Ser fram emot att se den igen!

Nu: fixa middag! 

    Taggar:


   sanna nilsson.

har skaffat en fotoblogg, följ kommentera och läs gärna den varje dag!

vill gärna ha din åsikt om mina bilder, kram :)


2010-05-31 / 22:19:54
Blogg: http://ssannanilssson.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: