Leos Lekland- Galet roligt!
Publicerad:

I torsdags var jag, Marie och barnen på Leos Lekland här i stan. Jag har länge velat åka dit och spana in Leklandet, men då jag inte har några barn så har jag inte haft någon anledning att åka dit. Jag hade dock inte fattat att Leos Lekland är till för både barn och vuxna... Jag trodde att vuxna bara fick stå och kolla när barnen leker, men så fel jag hade!

Leos Lekland fick mig att bete mig som ett barn igen. Jag åkte rutchkana, hoppade studsmatta, badade i bollhav, hoppade i hoppborgar och klättrade i knasiga gångar... Efter 15 minuter hade jag vrickat ett lillfinger, vrickat en lilltå, fått ett stort sår på varje armbåge och hade fruktansvärd mjölksyra i benen! Under 2 timmar lekte jag mer än vad jag gjort under de senaste 18 åren. Här kommer bilder från Leos Lekland!


Bella och Marie i den höga rutschkanan (som varken Marie eller jag vågade åka, då vi var rädd för att fastna)


Bella springer i "burarna"


Gabbe och jag åker rutschkana


Det var i denna rutschkana som jag brände mina armbågar, så mycket att jag fick stora sår...


Gabbe i ett av bollhaven


Bella på Leos Lekland!

Rejäl träningsvärk och skrubbsår får man nog räkna med om man som vuxen beter sig som ett barn, men roligt var det!
 
Helt plötsligt började jag längta efter barn så att jag kan få gå dit oftare :-) Fram tills dess efterlyser jag barn som jag får följa med och leka med på Leos Lekland :-)

    Taggar:


   Anna

Haha, ser superkul ut. Roligt att det finns sådana ställen för barnen och vuxna att tillsammans leka lite roligare än vanligt på. Tycker du har en riktigt trevlig blogg så jag la till den bland mina länkar. Om du vill får du gärna göra detsamma med min :)

Kram.


2010-05-18 / 10:06:29
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: