Fantastisk dag Nr. 3!
Publicerad:

Imorse kl. 8.30 anlände mitt tåg till ett regnigt Bastuträsk. Nu är jag hemma i Skellefteå igen. Det känns himla skönt att få komma hem till ens egna hem och säng och få vara med Boas igen! Men jag längtar tillbaka till Stockholm.

Igår hade jag återigen en helt fantastisk dag. Började dagen med en shoppingtur i Kista. Kista är nog mitt absoluta favorit shoppingställe. Det är ljust, fräscht, massa roliga butiker, alla typer av mat och fik och framför allt så känns det alltid som det är så lite folk där. Man behöver inte trängas och köa för att shoppa.

Vid lunch mötte jag upp min kusin Viktor, vi käkade lunch på en helt fantstisk restaurang, Vapiano. Restaurangen var så bra så den kommer få ett helt eget inlägg senare... Efter lunchen blev det en kort runda på stan. Jag passade på att köpa en galet god juice på Gallerian



Efter jag sagt Hej då till Viktor så mötte jag upp min vän Anna i Västermalmsgallerian.

Det finns några personer som jag saknar extra mycket från min tid i Stockholm. Anna är en av dom. Hon är alltid så himla glad, lätt att prata med och full av energi. Önskar att vi kunde ses oftare. Vi tog en snabb fika och surrade väldigt mycket om Grönan. Vi är båda, fast överrens om att Sommaren 2004 är den absolut roligaste perioden i våra Liv. Tänk vad roligt vi hade den sommaren... Jag tror att det finns fler gamla Gröna Lundare som håller med!

Bilder från förr


Anna och jag i Glass 1 år 2002. Långt innan vi visste att vi skulle jobba som ansvariga tillsammans...


Jag och Anna på Grönans avslutningsfest 2004. Tror aldrig vi kommer glömma denna fantstiska dag. Vi skrattar fortfarande åt att vi valde att sola solarium två timmar innan festen... Hi hi.

Skönt att få prata lite med Anna, innan jag lämnade Stockholm!

Klockan 20:42 lämnade jag Stockholm för denna gång, men jag kommer komma tillbaka. Jag längtar redan tillbaka till staden som ger mig energi, lugn och som gör mig Lycklig!


Hej då, Stockholm!

De närmaste dagarna kommer jag lägga ut fler bilder från min Stockholmsresa!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: