En bit av Djurgården...
Publicerad:

Jag skrev i ett tidigare inlägg att Djurgården är min favoritplats på jorden. Jag har många fantastiska minnen från Djurgården och det är en plats som får mig att känna Lycka! Här kommer bilder från min dag på Djurgården 21/5 2010!


Det finns något för alla på Djurgården


Vackra hus och grönområden


Parker som man kan slappa i...


Utsikt mot Kaknästornet



Ligger och solar i gräset...


Strandvägen, Djurgårdsbron och den fantastiska parken som jag käkade lunch i....


Rosendals trädgård


Enormt, stora och gamla Ekar finns det gott om på Djurgården!


Bellman intill ett "sockerdrickaträd"


En till gigantisk Ek




Nordiska museet


Populär uteservering på Djurgården!

Jag kan inte annat en älska denna plats!
    Taggar:


   Anna

Fina bilder :) Blir lite extra peppad över att flytta dit nu. Nästa söndag går flyttlasset :)


2010-05-29 / 23:48:38
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: